Dostawcy branży funeralnej - strefa B2B

Witamy w dziale dostawców produktów i usług funeralnych B2B i po części B2C. Znajdziecie tu Państwo firmy, które mają w swojej ofercie produkty i usługi niezbędne w codziennym funkcjonowaniu branży pogrzebowej. Zapoznać się można ze - stale aktualizowanymi - informacjami o krematoriach. Nasi dostawcy to firmy sprawdzone, których wyroby od lat cieszą się uznaniem nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Wśród nich znajdują się zakłady, które produkują między innymi trumny, urny, różnorodne akcesoria pogrzebowe czy oprogramowanie funeralne. W dziale dostawców mają również swoje miejsce zakłady, specjalizujące się w produkcji, przebudowie oraz sprzedaży karawanów czy też zakłady kamieniarskie. Nie brakuje również usługodawców, zajmujących się balsamacją i tanatokosmetyką.

Częścią działu "Dostawcy" są także ogłoszenia branżowe - z możliwością dodania jednego bezpłatnego ogłoszenia w ramach darmowego abonamentu. To doskonała okazja, aby poszerzyć nie tylko swoją ofertę, ale również swoje kontakty. Dział ten prezentuje także aktualności z rynku funeralnego krajowego i międzynarodowego.

Usługi i produkty dedykowane rodzinom tj. B2C to te związane z balsamacją i kosmetyką pośmiertną, mistrzem ceremonii, pisaniem przemów pogrzebowych, sprzedażą i montażem nagrobków, opieką nad grobami, zakupem kwiatów na pogrzeb i zniczy.

Jeśli jest coś, czym chcieliby Państwo podzielić się z osobami z branży funeralnej - zachęcamy do nadsyłania treści artykułów oraz sugestii.

Wybierz firmę z poniższych kategorii produktów i usług funeralnych, zapraszamy!

Aktualności funeralne

Portal Funer.com.pl najczęściej odwiedzany portal branżowy

17-09-2020

Portal Funer.com.pl najczęściej odwiedzany portal branżowy

Portal Funer.com.pl - czyli pierwsza polska platforma funeralna - istnieje od 2006 roku. Powstała z myślą o osobach, które muszą mierzyć się ze śmiercią kogoś Bliskiego i poszukują wsparcia w tych niełatwych chwilach i naszą misją jest im tego wsparcia udzielić. czytaj dalej...
ABC reklamy Google Ads (dawniej Google AdWords)

23-07-2020

ABC reklamy Google Ads (dawniej Google AdWords)

W dzisiejszym artykule rozwijamy wątek poruszony we wcześniejszych publikacjach - reklamy Google Adwords, która po 18 latach przeszła rebranding i od 2018 roku funkcjonuje pod nazwą Google Ads. czytaj dalej...
Nowy trend na stronach zakładów pogrzebowych

03-07-2020

Nowy trend na stronach zakładów pogrzebowych

Od lat strona internetowa jest podstawowym narzędziem dotarcia do klientów dla zakładów i domów pogrzebowych. Firmowe konta na serwisach społecznościowych pełnią cały czas tylko rolę drugorzędną. Właściciele firm pogrzebowych zdecydowanie idą z duchem czasu o czym może świadczyć fakt, że zamieszczają coraz bardziej profesjonalne materiały filmowe na strony internetowe swoich firm. czytaj dalej...

Zobacz pozostałe aktualności funeralne

Zobacz wszystkie ogłoszenia