FAQ - najczęściej zadawane pytania
Epitafia
W jaki sposób mogę utworzyć epitafium?
Epitafia mogą dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy. Należy zarejestrować się na stronie https://funer.com.pl/rejestracja.php. Następnie po zalogowaniu można dodać dowolną liczbę epitafiów.
W jaki sposób mogę edytować epitafium, które było utworzone na poprzedniej wersji portalu (Pamietajmy.com.pl)?
Sposób logowania celem edycji epitafiów nie zmienił się. Dla epitafiów przeniesionych z poprzedniej wersji portalu login pozostał taki sam, a więc jest nim początek starego adresu epitafium. Przykład: Dla epitafium www.imienazwisko.pamietajmy.com.pl login to "imienazwisko". Hasło dostępu również pozostało niezmienione.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła do mojego konta?
Należy przejść na stronę https://funer.com.pl/zmiana_hasla.php. Po podaniu loginu i adresu e-mail system prześle wiadomość e-mail zawierającą link umożliwiający zmianę hasła.
Czy z jednego konta mogę utworzyć dowolną liczbę epitafiów?
Każdy zarejestrowany użytkownik może dodać dowolną liczbę epitafiów poprzez swoje konto. Wystarczy utworzyć konto, rejestrując się na stronie https://funer.com.pl/rejestracja.php. Następnie po zalogowaniu można dodać dowolną liczbę epitafiów. Wszystkimi epitafiami oraz zapalonymi w nich świeczkami można w łatwy sposób zarządzać poprzez panel użytkownika.
Epitafia utworzone przeze mnie na Pamietajmy.com.pl zostały przeniesione do nowej wersji portalu. Czy istnieje możliwość przypisania ich do jednego konta?
Tak, lecz taką usługę może wykonać jedynie administrator portalu. Należy zarejestrować się na stronie https://funer.com.pl/rejestracja.php, a następnie przesłać do nas login nowo utworzonego konta i listę epitafiów wraz z hasłami dostępu, które mamy przypisać do tego konta.
W jaki sposób mogę dodać zdjęcia w epitafium?
W panelu użytkownika, na liście utworzonych epitafiów należy kliknąć przycisk "dodaj zdjęcia". W pierwszym kroku należy wybrać zdjęcie z komputera. W drugim kroku zdjęcie należy przyciąć, klikając w wybranym miejscu i dostosowując rozmiar obszaru, który ma być widoczny na stronie. Następnie klikamy przycisk "przytnij". Pierwsze zdjęcie w galerii będzie jednocześnie zdjęciem głównym epitafium. Kolejność zdjęć można zmienić zgodnie z instrukcją podaną pod galerią.
Ogłoszenia
Czy dodawanie ogłoszeń jest płatne?
Dodatnie 1 ogłoszenia w abonamencie FREE jest bezpłatne. W ramach abonamentu SILVER, GOLD można dodawać dowolną liczbę ogłoszeń bezpłatnie.
W jaki sposób mogę dodać ogłoszenie?
Ogłoszenia mogą dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy. Należy zarejestrować się na stronie https://funer.com.pl/rejestracja.php. Następnie po zalogowaniu można dodać ogłoszenie wypełniając prawidłowo formularz. Każde ogłoszenie wymaga akceptacji Administratora. Treść ogłoszenia można również przesłać do nas e-mailem.
Dlaczego Administrator musi zaakceptować każde ogłoszenie?
Dbamy o jakość naszego serwisu i dlatego każde ogłoszenie jest weryfikowane.
Ile czasu muszę czekać na akceptację ogłoszenia?
Maksymalnie do 2 dni roboczych, ale zazwyczaj jest to zdecydowanie krótszy czas.
Czy można edytować dodane ogłoszenie?
Tak. Należy się zalogować i wybrać ogłoszenie do edycji.
Prezentacja firmy
Czy dodawanie firmy do portalu jest płatne?
Dodatnie firmy w abonamencie FREE jest bezpłatne. Jest to jednak tylko wpis adresowy pozbawiony numeru telefonu i nie przynoszący korzyści z wyświetlania w wyszukiwarce Google. Posiadamy 2 abonamenty płatne SILVER i GOLD. Oba abonamenty obowiązują na 12 miesięcy od daty ich przygotowania. Dodatkowo w opłacie zawarta jest prezentacja na naszym drugim serwisie branżowym UslugiPogrzebowe.com.pl czyli każdy abonament płatny to 2 prezentacje z pełną ofertą firmy zbudowane przez zespół zajmujący się firmami z branży funeralnej od wielu lat. Prezentacje firm opierają się na unikalnych tekstach i generują silne linki pozycjonujące stronę internetową w wyszukiwarce Google. Kolejnym atutem abonamentów płatnych jest i wysoka widoczność w wynikach wyszukiwania w Google. Można też dodawać dowolną liczbę ogłoszeń oraz epitafiów.
W jaki sposób mogę dodać prezentację firmy?
Prezentacje mogą dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy. Należy zarejestrować się i wybrać odpowiedni abonament i kategorię. Następnie po zalogowaniu można dodać dane firmy wypełniając formularz. Dodanie firmy wymaga akceptacji Administratora i będzie przez niego potwierdzone poprzez rozmowę telefoniczną.
Faktury nie są wysyłane automatycznie po zgłoszeniu. Podawane przez Państwa dane służą jedynie weryfikacji i umożliwieniu kontaktu Administratorem.
Dlaczego Administrator musi zaakceptować każdą prezentację?
Dbamy o wysoką jakość naszego portalu branżowego i dlatego każda prezentowana firma jest przez nas weryfikowana. Nie prezentujemy wszystkich firm z danej miejscowości, a tylko tych wybranych, będących naszym zdaniem najlepszą propozycją dla użytkowników serwisu. Jesteśmy częścią branży funeralnej i promujemy tylko najlepsze usługi i produkty.
Ile czasu muszę czekać na akceptację prezentacji?
Maksymalnie do 2 dni roboczych, ale zazwyczaj jest to zdecydowanie krótszy czas.
Czy można edytować dodaną prezentację?
Tak. Należy się skontaktować z administratorem. Aktualizacja jest bezpłatna i zostanie wykonana w ciągu 7 dni roboczych
Jaka jest cena za prezentację?
Kwota inwestycji w przypadku Pakietów Silver lub Gold obejmuje wykonanie prezentacji w serwisie Funer.com.pl i UslugiPogrzebowe.com.pl i wynosi:
SILVER - 500 zł netto/rocznie
GOLD - 900 zł netto/rocznie
Pomimo ustalonych kwot wyjściowych staramy się być elastyczni i dopasowywać się do lokalnego rynku.
Faktura za abonament wysyłana jest wraz z wykonaną pracą na maila.
Czy za abonament otrzymam fakturę VAT?
Tak. Za każdy abonament wystawiamy fakturę z 23% stawką podatku VAT.
Czy po roku otrzymam automatycznie fakturę na przedłużenie?
Nie, w celu potwierdzenia przedłużenia abonamentu skontaktujemy się z Państwem telefonicznie.
Czy zajmujecie się również projektowaniem stron, pozycjonowaniem i reklamami Google Ads ?
Tak. Zapraszamy do kontaktu.