Dwudniowe szkolenie, zaplanowane w miejscowości Budzyń niedaleko Piły w Hotelu Habenda, będzie skupiać się na praktycznych aspektach sprzedaży usług pogrzebowych oraz budowaniu trwałych relacji z klientami w tej niezwykle ważnej, a zarazem delikatnej dziedzinie.
Spotkanie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników zakładów pogrzebowych oraz wszystkich osób działających w branży funeralnej, którzy chcą poszerzać i doskonalić swoje kompetencje zawodowe. Program szkoleniowy został starannie opracowany i obejmuje m.in. zagadnienia z zakresu analizy zachowań konsumenckich, rozpoznawanie i unikanie typowych błędów w komunikacji interpersonalnej, rozwijanie empatii w kontakcie z osobami przeżywającymi żałobę, a także umiejętności skutecznego prezentowania oferty usługowej w branży pogrzebowej.
Szczególnym elementem warsztatów będą ćwiczenia inspirowane technikami aktorskimi, które mają na celu poprawę umiejętności prowadzenia rozmowy w sposób najbardziej naturalny, a jednocześnie profesjonalny i skuteczny.
Liczba miejsc jest ograniczona – tylko 30 osób będzie mogło wziąć udział w tym bardzo ciekawym i wartościowym wydarzeniu. Organizatorzy zachęcają do szybkiej rejestracji za pośrednictwem formularza dostępnego na oficjalnej stronie internetowej Instytutu: https://ibpc.pl.