Internet stale się rozwija, dając tym samym coraz większe możliwości dla wielu branż, w tym również branży pogrzebowej. Dzięki stałemu publikowaniu na portalach Facebook lub Instagram klienci mogą mieć wgląd w funkcjonowanie zakładu pogrzebowego. Media społecznościowe pozwalają bowiem na częste publikowanie zdjęć z ceremonii pogrzebowych, proste informowanie o wprowadzonych nowych usługach lub prezentowanie swoich akcesoriów pogrzebowych. Działanie te dodają wiarygodności i są kolejnym elementem komunikacji zakładu pogrzebowego z rodziną potrzebującą pomocy. Klient lub osoba zainteresowana usługami danej firmy może być na bieżąco z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa.
Coraz więcej firm pogrzebowych decyduje się na utworzenie mediów społecznościowych. Poniżej podajemy kilka przykładów:
Zakład pogrzebowy Nekropolis Wyszków
Facebook: https://www.facebook.com/NekropolisDomPogrzebowyWyszkow
Instagram: https://www.instagram.com/nekropolis.dompogrzebowy/
Domy Pogrzebowe Cerber
Facebook: https://www.facebook.com/CerberUslugiPogrzebowe/
Instagram: https://www.instagram.com/zakladpogrzebowy.cerber/
Zakład Pogrzebowy Arka Głogów
Facebook: https://www.facebook.com/PogrzebyGlogow
Instagram: https://www.instagram.com/pogrzeby.glogow/
Zakłady Pogrzebowe Kamińscy
Facebook: https://www.facebook.com/PogrzebyKaminscy/
Instagram: https://www.instagram.com/pogrzeby.kaminscy/
Zachęcamy do odwiedzin i obserwacji mediów społecznościowych, które dynamicznie rozwijają się wśród firm z branży pogrzebowej. Jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu konta w mediach społecznościowych zapraszamy do kontaktu.