wróć

Znane marki powalczą o Złoto

Znane marki powalczą o Złoto

Przed targami MEMENTO POZNAŃ

Unikalne prezentacje oraz spodziewany wzrost liczby zagranicznych wystawców - to dwie najważniejsze informacje, jakie z początkiem jesieni odkrywają przed nami organizatorzy Targów Funeralnych MEMENTO POZNAŃ. Najbliższa edycja tych targów, która odbędzie się w dniach od 30.11 do 02.12.2012 roku w Poznaniu, zapowiada się bardzo dobrze.

- Na kilkanaście tygodni przed targami odnotowujemy dynamiczny wzrost liczby zgłoszonych firm, które zaprezentują swoje nowości podczas najbliższej edycji targów. Aplikacje napływają z całej Europy i trwają intensywne prace związane z lokalizacją stoisk wystawców ? mówi Marcin Gruszczyński, dyrektor targów MEMENTO POZNAŃ, które organizowane są wspólnie przez Polskie Stowarzyszenie Pogrzebowe i Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Poznańskie targi funeralne stanowić będą przegląd całej branży poprzez prezentację najnowszych rozwiązań producentów oraz dystrybutorów. Na targach pojawią się najważniejsze firmy i marki o światowej renomie. Jak potwierdzają organizatorzy - na targach zobaczymy ofertę firm JM LABUS, PBG POLTERM oraz TABO POLSKA, które specjalizują się w dostawie pieców kremacyjnych. Wiele nowych produktów w zakresie akcesoriów pogrzebowych pokaże na swoim stoisku firmy CARMEN. Na ekspozycji targowej nie zabraknie najnowszych wzorów trumien oraz urn, które co roku zaskakują coraz bardziej wyszukanymi modelami. W Poznaniu między innymi możemy się spodziewać prezentacji luksusowych karawanów, bowiem swoją obecność na targach zapowiedziały takie firmy jak INTERCAR MODENA, INDUS AUTO, a także KUHLMANN CARS, PILATO. Swoje samochody użytkowe zaprezentuje także FIAT AUTO POLAND. Absolutną nowość zaprezentuje firma MELEX, która oficjalnie już potwierdziła swój obecność na poznańskiej imprezie. Na jej stoisku zobaczymy m.in. karawan z serii N.Car z napędem elektrycznym, który charakteryzuje się zabudową nadwozia odpowiadającej stylistyce ceremonii pogrzebowej, solidnym zawieszeniem oraz niskimi kosztami eksploatacji.

Na targi po wiedzę
Targi MEMENTO POZNAŃ spełniają również rolę edukacyjną, co przejawia się w ciekawym programie konferencji oraz pokazów. Polskie Centrum Balsamacji i Tanatokosmetologii zaprezentuje najaktualniejsze trendy i techniki w dziedzinach, które reprezentuje. Wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć będzie można się również podczas szkolenia przygotowanego przez Polskie Stowarzyszenie Pogrzebowe. Barwy targom dodadzą pokazy florystyki funeralnej. Podczas zaplanowanego na sobotę "Dnia Marketingu branży pogrzebowej" dowiemy się między innymi jak ze współpracy z kwiaciarniami poszerzyć zakres usług swojego zakładu. "Dzień Marketingu"? to nowa, w założeniu cykliczna forma prezentacji nowych rozwiązań w branży pogrzebowej, nakierowanych na poszerzanie wachlarza usług oraz promowanie się na tym nietypowym pod względem komunikacji z klientem rynku.

Złoto w zasięgu ręki
Po raz pierwszy na targach MEMENTO POZNAŃ wystawcy mają okazję walczyć o prestiżowe Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich. Od początku 2012 roku formuła tego konkursu zmieniła się i przewiduje jeszcze więcej korzyści dla jego laureatów. Znacznie wcześniejszy termin wyłaniania laureatów to pierwsza, i nie jedyna z nowości wprowadzonych w Konkursie. Lista produktów nagrodzonych Złotym Medalem znana będzie już na kilka tygodni przed rozpoczęciem targów. Pozwoli to poznańskim targom jeszcze lepiej promować zwycięzców konkursu w mediach, w newsletterach kierowanych do profesjonalistów, a także w Internecie. Szeroka kampania promocyjna laureatów przewidziana jest także w trakcie i po zakończeniu targów. Laureat Złotego Medalu otrzyma Pakiet medalisty - komplet materiałów promocyjnych, które wystawca będzie mógł użyć w kampanii promocyjnej. Zwycięskie produkty zostają uhonorowane statuetkami oraz dyplomami wręczanymi podczas uroczystej Gali Nagród, w czasie odbywania się targów. Informacje o produktach nagrodzonych Złotym Medalem prezentowane będą na ekskluzywnym stoisku zlokalizowanym w centrum ekspozycji targowej - Strefie Mistrzów. W strefie zwiedzający oraz wystawcy będą mogli oddawać głosy na laureatów tym samym wyłaniając zwycięzcę w plebiscycie Wybór Konsumentów.

Niższe ceny - do 30 września
Przypomnijmy, że do 30 września jest szansa na uzyskanie preferencyjnych cen najmu powierzchni wystawienniczej. Zgłoszenie swojego udziału w tym terminie oznacza nie tylko niższe koszty udziału w targach, ale także rezerwację najbardziej korzystnej lokalizacji firmowego stoiska na przestrzeni wystawienniczej.
Więcej informacji na stronie Memento Poznań.